Seni Seviyorum…

Yayınlandı: Nisan 30, 2011 / Uncategorized

Seni seviyorum.

Ama hiç söyleyemedim bunu sana.

Neden bilmiyorum ama hep uzaktan sevdim seni.

Aşkımı kalbimin derinliklerinde sakladım ürkek bir çocuk gibi,

Söylesem aşkıma karşılık verir miydin onu da bilmiyorum.

Belki de bundan korkuyorumdur,

Belki de senden tamamen ayrılacağımdan korkuyorumdur.

Hiç değilse seni uzaktan seviyorum şimdi.

Şimdi ölüyorum,ölümden korkmuyorum,

Senden ayrılacağım için korkuyorum hepsi bu.

Ölüm acı ama sensizlik çok daha acı geliyor.

Ben ağlıyorum,bülbüller ağlıyor,güller ağlıyor.

Ve içimde büyüttüğüm çocuk ağlıyor.

Ama sen farkında bile değilsin.

En çok ama en çok sensiz ne yapacağımı düşünüyorum,

Kara toprak altında.

Sensiz geçen her gece nasıl bitiyorsa bu da biter diyorum,

Kendimi teselli ederek.

Kalbim acımaya başladı,ölüm çok yakın.

Kalbim seni gördüğüm anlardaki gibi hıphızlı atıyor.

Azrail beni senden almaya geliyor.

Acaba bu büyük sevdamı bilse,

Bana acıyıp canımı bağışlayabilir mi?

Belki de sensizliği ancak ölümle unuturum.

Kalbimin acısı şiddetlerek artıyor,

Yukarıdan aşağıya bir sıcaklık duyuyorum.

Artık bu son anlarım,sensiz geçen son anlarım.

Ve ebedi ayrılık öncesi son çırpınışlarım.

Göz kapaklarım iyice ağırlaştı.

Anlaşılan Azrail aşk nedir bilmiyor.

Kalbim artık atmıyor,veda zamanı geldi çattı.

Elveda bilmese de dünyadaki tek aşkım!

Elveda kuşlar,elveda aşkımın tek şahidi kalemim.

Elveda rüyalarım şehiri İstanbul,

Elveda hayat!

Tolga Kızılay

15.04.2001

Bir Cevap Yazın

