Günün getirdiği…

Yayınlandı: Mayıs 5, 2011 / Uncategorized

Bugün benim iş hayatımda önemli bir gündü.Kariyerimde ilk kez işimde terfi ettim.Kiminize göre çok da önemli gelmeyebilir,ne biliyim bana ne diyeniniz de olabilir ama önemli işte benim için.

Neden çalışıyoruz sorusunu hep sormuşumdur kendime.Hayat bir koşuşturmacayla geçerken,yaşımıza yaş alırken,tamamen kendi egomuzu tatmin için yaşarken neler kaçırıyoruz halbuki.Evet başarılı olmak,iyi bir çevre edinmek ve bunun getirdiklerini tüketmek tek amacımız bence.Bunun yanında öyle şeyler kaçırıyoruz ki,mesela hanginiz geceleyin zifiri karanlıkta yıldızları seyrettiniz?Hiçbirşey düşünmeden sadece yıldızları seyretmekten bahsediyorum size.Ya da en son ne zaman cep telefonunuzu kapadınız ve sadece sevdiğinizle başbaşa kaldınız ılık bir yaz günü,bir ağacın altında?

Farkında olmadığımız öyle çok şey var ki şu dünyada aslında.Önemli olan hayatınızın sadece işten ibaret olmadığını,yaşanacak bir dünyanın farkında olmak sadece.

Evet bugün önemliydi benim için.Biraz daha saygı göreceğim bugünden sonra.Biraz daha fazla para kazanacağım belki.Belki çok güzel bir gelecek bekliyor beni.Ama kaçırmamalı şu anı,şu anı yaşamalı doyasıya.Yaşamalı…

yorum
  1. Emre Çelikkol dedi ki:

    Hayırlı olsun. Islatırız artık. 😀 Yalnız, müdür olunca yürüyüşün değişmesin, yanlış anlaşılabilir.

Bir Cevap Yazın

