Son Mektup…

Yayınlandı: Mayıs 7, 2011 / Uncategorized

Seni sevmek,senle yaşamak,aldığım her nefesi sen diye içime çekmek…Bana hayatın anlamını,yaşamanın çalışmaktan,para kazanmaktan ibaret olmadığını öğreten yüzde yüz bu dünyalı ve yüzde yüz benim yazgım olan kız.Seni seviyorum.Seni seviyorum ama sen anlamıyorsun ya da anlamak istemiyorsun.Hiçbir zaman birbirine bakan iki çift göz olamayacağız seninle.Ve bir gün sensizliğinde bir yolunu bulacağım,işte o gün öleceğim.Yani beni seni sevmekten sadece ölüm alıkoyabilecek.Boşveriyorum,hiç aldırmıyorum  ayrılık şarkılarına.Aşkı anlatan hüzünlü namelere.Sadece seni hatırlatmaktan başka bir işe  yaradıkları da yok zaten.

Hiç üzülmüyorum aslında,biliyor musun?Seni sevmek yetiyor,bu dünyaya bir amaç için geldiğimi hatırlatıyor seni sevmek.Vazgeçmeyeceğim bunu da bil.Sen benim güneşim oldun,sensiz, sönen bir volkanım adeta.Senin gözlerinle görüyorum,senin gülüşünle gülüyorum.Senin burnunla koku alıp senin kulağınla duyuyorum herşeyi.

Senin adını duymak bile yetiyor kalbimin deli deli atmasına.Sahi senin kalbin hiç delirdi mi?Ya da kalp ağrısı kronik bir vaka oldu mu?Gerçekten sevdin mi veya sevebilsen beni…Atmasa da olur kalbin çıldırmışcasına.

Belki de ne saçmalıyor bu adam diyosundur bu satırları okurken.Bir insanı sevip onun uğrunda ölünür mü diyeceksin.’Deli’ diyeceksin belki de.Ve benim aklıma ‘Aşk İçin Ölmeli,Aşk O Zaman Aşk’ dizeleri takılacak Sezen Aksu’nun o unutulmazından…

Bir Cevap Yazın

