Olur mu?

Yayınlandı: Mayıs 12, 2011 / Uncategorized

Bu hayatta en çok merak ettiğim şey nedir bilir misiniz?Acaba ben ölünce ne diyecekler benim hakkımda?Nasıl bir boşluk yaratacağım insanların yaşamında?Mutlaka beni sevenler kadar,aman gitti de kurtulduk diyecekler ya da bana ne canım,Allah rahmet eylesin,öyle bir adamdı diyeceklerdir.Hayat bunu gerektirir zaten,kimse,kimse için vazgeçilmez olmadığı gibi herkes seni sevecek diye de bir kural da yoktur bu hayatta.

Sanırım en çok annem ağlar arkamdan.Herhalde ‘Doyamadan gitti oğlum’ der.Neye mi doyamayacağım?Hayata tabiki.Her ölüm erkendir ve zamansızdır aynı zamanda.Babam da ağlar mutlaka ama belli etmez,içine atar,yakışanı da budur zaten…’Ah evladım,biraz daha dikkat etseydin bak bunlar olmayacaktı.’Hiç değişmeyeceksin di mi baba 🙂

Ağabeyim,kardeşim,canımdan bir parça…Ne der?’Ah be oğlum,ben şimdi yalnız ne ederim…’Atışsak da çok severim ağabeyimi.Bilirim o da çok sever.

Aile faslı bittiğine göre,yakınlarıma,dostlarıma geçebilirim.

Dostlarım ki asıl ölünce hangisi gerçek dost ancak o zaman bilebiliriz.’Çok gençti,çok da çalışkandı.Bu dünyada hep sevdi,sorgusuz sevdi ama olmadı işte.’ gibi şeyler derlerdi bence.

Ama biliyorum ki hayat devam edecek ve bir müddet sonra unutulanlar ya da arasıra hatırlanacaklar arasına kaldırılacaktım.Vazgeçilmez hayat kuralı.

Ve son olarak ‘Sen’…Evet evet ben mi deme,evet senden bahsediyorum.Ne dersin acaba arkamdan?Biliyorsun işte,sen bu dünyadaki herşeyden çok daha özelsin.Adına ne dersen de,hayata gelme nedenim yaptım seni…Su kadar gerekli,hava kadar doğal bir şeysin benim için.Neyse bunları biliyorsun zaten.Tekrara girme Tolga 🙂 Neyse deliliğime ver 🙂

Çok mu karamsarım ben?Hayır değilim,tanırsınız beni;sen,o,siz….Çok duygusalım sanırım o kadar.Ama ben böyleyim işte.Böyle kabul edin beni.Ve birgün kaçınılmaz sonda,uzatın elinizi bana.Kaçırmayın bakışlarınızı.Ağlayın ama belli etmeyin.Olur mu?

Bir Cevap Yazın

