Neden yazdım?

Yayınlandı: Mayıs 16, 2011 / Uncategorized

Bugüne kadar yazdığım yazılara bakarak,yakınımdakiler benim çok büyük bir aşk yaşadığımı düşünüyorlar.Evet,aslına bakılırsa ilk yazdıklarım adı bende saklı biri içindi.Lise yıllarıma uzanan ve platonik olarak sonuçlanan,bana göre aşk,belki başkasına göre de saplantı diyebileceğimiz bir gönül tutulması…

İnsan birine bu kadar sevgi duyup da söylemekte sıkıntı yaşıyorsa,bunu bir şekilde dışa vurması gerekiyor.Ne biliyim kimi köprüden intihar etmeye kalkışıyor,kimi alkolik olup çıkıyor,kimi de kendini en iyi ifade edebildiği şekliyle yazarak-duygularını kelimelere dökerek-kendini hafifletiyor.Benimki hızlı gençlik yıllarının,gelecek kaygısıyla ve kimlik bulma arayışlarının tam ortasına geldi açıkcası ve belki de yolumu bulmama yardım da etti,kim bilir…Yani kısaca diyeceğim o ki; sevmek insanı olgunlaştırıyor,bakış açısını değiştiriyor,buna inanın…

Aşkın ömrü var mıdır?Çoğunuz evet diyecektir bu soruya  ve bence de evet,bir ömrü vardır.Ama belirli bir süre değildir bu,her bünyede ayrı etki göstermektedir ve istesen de bu süreyi ne uzatabilirsin ne de kısaltabilirsin.Çok karmaşık mı geldi 🙂 Ama öyle inanın bana.(Tecrübelerime dayanarak söylüyorum bunları herhalde :))

Anlatmak istediğim şudur ki;sevdim,yazdım;yazdıkça hafiflediğimi hissettim;hafifledikçe daha çok yazdım…Aşk,yazınca daha bi güzel oldu,sustum ve yazmaya devam ettim.Konuşmanın bir faydasını göremedikçe yazdım.Hissetttim,yazdım…Sözcükler dilim oldu,cümleler gözüm…İşte böyle…

Bir Cevap Yazın

