DDUİT…

Yayınlandı: Mayıs 28, 2011 / Uncategorized

Bugün canım birşey yazmak istemiyor.Havanın melankolikliğinden mi dersiniz bilmiyorum ama insanın canı istemedi mi istemiyor işte.Sadece uyumak,uykunun tatlı kollarına bırakmak kendimi belki.Sizce küresel iklim bozukluğundan mı bu değişken havalar?Sahi,küresel kişilik değişimlerine ne demeli o zaman?Dakikası dakikasına uymayan insanlar topluluğu,kısaca DDUİT…Siz de DDUİT değil misiniz?Böyle bir örgütlenmeye gitsek katılır mısınız bana?Evet evet sen de.Sana diyorum yahu.Önce gülen ama sonra surat asan sana,sana bunlar,anla!Ne yaptım ben sana ki.Değer verdim sadece.Fazla ilgi insanları hem çekiyor hem uzaklaştırıyor sanırım.Neyse dedim ya yazasım yok bugün,mazur görün beni.Bir DDUİT olarak kendinizi bana yakın görün,uzaklaşmayın aynı zamanda lütfen ve sadece kendiniz olun…

yorum
  1. Emre Çelikkol dedi ki:

    Yahu azıcık dikat et şu noktalama işaretlerine. Bir nokta veya virgül koyduktan sonra boşluk bırak. Hep ben mi söyleyeceğim bunları? 😀

Bir Cevap Yazın

