O gün…

Yayınlandı: Haziran 1, 2011 / Uncategorized

O gün başladı benim hayatım aslında,seni gördüğüm o sıradan gün…

Hava hafif serin miydi yoksa seni gördüğümden mi içime bir ürperti gelmişti tam hatırlamıyorum.

Ama şunu çok iyi hatırlıyorum ki dakikalarca yüzüne aptal aptal bakmış,

Ağzından çıkan kelimeleri boş vermiş sadece gülen yüzüne kilitlenmiştim.

O yüzdendir cevaplarım da alakasız, saçma sapan dökülüvermişti ağzımdan.

Ve o yüzdendir gülmüştün bana,iyi ki de gülmüştün.

Zira bir insana bu kadar yakışırdı gülmek ve seni izlemek ancak bu kadar iyi gelirdi bana.

O gündü farkına varmıştım küçücük kulaklarını kaplayan saçlarınla oynayışını,

Ve onu da sevdim, seni sen yapan herşey gibi.

O günün gecesinde uyku girmedi gözüme, sahi demiş miydim daha önce?

Seni görüyordum nereye baksam ve sen gülüyordun işte bana…

İşte o gün anladım birine duyulabilecek sevginin büyük derecesini.

Ve o gün anladım sana aşık olduğumu…

Dedim ya benim hayatım o gün başladı.

O gün başladı ve bugün bitti…

Bir Cevap Yazın

