Allahım ne oluyor bana?

Yayınlandı: Haziran 5, 2011 / Uncategorized

Genç kızın kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu sanki.Daha önce bu kadar heyecanlandığını da hatırlamıyordu zaten.O an gözünün önünden geçti geçmişi.Evet, böylesini sahiden yaşamamıştı.Bakışları adeta kilitlenmiş, sanki hipnoz olmuştu onun karşısında.Ellerinin içinin terlediğini hissetti.Hep böyle olurdu zaten ne zaman biraz heyecanlasa.Ağzından dökülen kelimeleri duymaz olmuştu, sanki sağır olmuştu. Kesin saçmalıyorum diye düşündü. Dili peltekleşmiş, yüzünün de kızardığını hissediyordu. Allahım ne oluyor bana?

Hayatı boyunca hep hüsranla sonuçlanan ilişkiler yaşamıştı delikanlı. Ne zaman birine değer verse, karşılığını kat be kat üzüntüyle alıyordu ve gerçekten sıkılmıştı bu durumdan. Ama bu defa farklı diye düşündü, sahiden böylesini yaşamamıştı daha önce. Karşısındaki gözler ışıl ışıl parlıyordu ona bakarken ve bu gözler gerçek olamayacak kadar güzel diye düşündü. Aslında sıradan olan gözler, delikanlıya dünyanın en değerli taşlarından bile değerli görünüyordu. O an evet işte bu kız benim hayatımın sonuna kadar yaşayacağım kişi diye içinden geçirdi sessizce. Yüzü yanıyordu, yüzünden başlayan tuhaf ama hoşuna giden bir sıcaklık vücuduna yayıldı. Yok yok, bunu yaşamadım ben daha önce.Allahım ne oluyor bana?

Bir Cevap Yazın

