Yalandan da olsa

Yayınlandı: Haziran 26, 2011 / Uncategorized

Yine onu gördüm ve yine tarifi imkansız,adına ne derseniz bilmiyorum ama o acayip duygu kalbimi sızlattı. Biliyorum ben o duyguyu diye düşündüğünüzü biliyorum…

Çok istemekle elde edememek arasındaki ironi tezahür ederken, herşeye rağmen onu kucaklayamamak, elini tutamamak, yaa orda karşında dururken ona ulaşamamak öyle bir hüzün hezeyanına ulaştırıyor ki insanı. Ve bir kez daha hüsranla güneşin karanlığa kavuşması. Sahi, gün yeniden doğarken kavuşturur mu beni sevdiğimin gülyüzüne. Ya da yine hüzün mü verecek bulutların arasından.

Umudum var evet, yarın başka olacak inanıyorum, çaresiz gözlerle bakmayın öyle. Çevirin bakışlarınızı, inanmıyorum da avutmak için söylediklerinizi. Huzur verin yeter, yalandan da olsa… Yeter…

Bir Cevap Yazın

