Hayalim

Yayınlandı: Haziran 28, 2011 / Uncategorized

Benim hep bir hayalim vardır. Ege’ de küçük bir sahil kasabasına yerleşip hayatımın sonuna kadar mutlu, huzurlu, şehrin keşmekeşinden uzak, sessiz, sakin bir şekide yaşamak.

Hepimizin doğduğumuz yerle anlaşılmaz bir bağı olduğunu düşünüyorum aynı zamanda. Mesela ben; İstanbul’ dan bir gün ayrılayım özlüyorum, gözümde tütüyor adeta sokağımız. Eminim siz de aynı duyguları yaşıyorsunuzdur, görünmez bir ip var sanki ve ipinizi biraz saldığınız zaman hemen geri çekiliyorsunuz.

Sizce de imkansız mı benim kasaba hayalim? Ufak bir tekne mesela, sonra tek tek gezmek el değmemiş koyları. Tuttuğun balığı aynı anda pişirip yemek. Nasıl da lezzetli olur taze taze. Deniz canlılarına yarenlik etmek, onlardan biri olmak.

Hele bir de sevdiğin insan yanındaysa bu macerada başka ne ister gönül. Düşünsene hayalini kurduğun küçük dünyanda ‘O kadın’ ile olmak. İşte bu be 🙂

Hepinize hayallerinde mutlu yaşamlar…

Bir Cevap Yazın

