Hoşçakal…

Yayınlandı: Temmuz 8, 2011 / Uncategorized

En son tatile çıkışımın sene-i devriyesinde yeniden izne çıkmanın sevincini sizle paylaşmak istiyorum. Evet, bugün itibariyle tam 1 hafta izinliyim. Çalışan arkadaşlar daha iyi anlayacaktır bu uzun mu uzun 1 haftanın değerini. Zamanın akışı içinde devamlı bir koşuşturmaca halindeki hayatımızda biraz olsun nefes alabildiğimiz zamanlardır tatiller. Hele benim gibi gündüz denizi, gece de sakin bir ortamı tercih edenler için tam da bu anlama gelir.

Kitaplarımı aldım, güneş kremimi koydum çantama, yarın sabah yola çıkıyorum. Aslında hep yapmak istemişimdir çantamı kaptığım gibi yol nereye götürürse oraya kaçmayı ama hiç yapamadım bunu. Kim bilir belki seneye…

Gidiyorum herşeyi arkamda bırakarak… Gidiyorum kalbimin yarısını sende bırakarak… Hoşçakal, bir daha görüşene kadar, kendine iyi bak… Ve düşün bensizken, benle olabileceğini, olmak isteyip istemediğini. Sadece düşün… Seni düşünen birini bilerek… Hoşçakal…

Bir Cevap Yazın

