Sil baştan…

Yayınlandı: Ağustos 4, 2011 / Uncategorized

‘Sil baştan başlamak lazım bazen, hayatı sıfırlamak…’ Böyle diyordu Şebnem Ferah bir şarkısında. Cesaretiniz var mı buna? Cesaretiniz var mı tüm geçmişinizi, iyisiyle kötüsüyle, silmeye ve yeniden başlamaya, tertemiz bir sayfada?

Her adım yeni bir başlangıçtır ve hayat bize bu adımlarımız için yeterli olanağı da sunar aslında. Bize kalan sadece biraz istek, biraz da dirayet, kararı verebilmek için.

Ben yarın sıfırlıyorum hayatımı. Yaşam sayacım yeniden açılıyor yarın, geçmiş yok benim için… Evet, bu güne kadar güzel şeyler yaşadım, insanın duyabileceği en yoğun duygularda kavruldum, büyüdüm, geliştim, yetiştim. Dönüm noktaları yaşadım, kimi zaman sendeledim, kimi zaman elimden tutanların da yardımıyla yükseldi başım arşa.

Ben yarın sıfırlıyorum hayatımı. Yaşanacak mesut günler için sıfırlıyorum, yaşanması muhtemel aşklar için sıfırlıyorum. Aşkı, tertemiz yaşamak için sıfırlıyorum. Bugünü yaşamak için doya doya.

Ben yarın sıfırlıyorum hayatımı. Duyulan kinleri, nefretleri, sevgisizlikleri unutmak için sıfırlıyorum. Kalp kırıklıklarını, kalp kıranları unutmak için sıfırlıyorum. Onları insan oldukları için bağışlıyorum, bağışladıkça büyüyeceğimi bildiğim için bağışlıyorum.

Ben yarın sıfırlıyorum hayatımı. Benim için bir milat olması için, dönüm noktasından dönmek için sıfırlıyorum. Başarılarımın yanında, başarısızlıklarımı da geçmişe gömmek için…

Ben yarın sıfırlıyorum hayatımı. En önemlisi SENin için sıfırlıyorum… Değerini daha iyi bilmek için, sevmek için hiç hesapsız…

Bir Cevap Yazın

