Yazıyorum, çünkü ben varım…

Yayınlandı: Ağustos 8, 2011 / Uncategorized

Siz hiç kendinizi ifade edememekten dolayı kendinizi suçladınız mı? Nedensiz yere kalp ağrıları bunun sebebi olabilir mi? Hayır, tamam, sadece akıl almak istemiştim, tamam, haklısınız, çok güzel ifade ediyorsunuz kendinizi…

Hayatım boyunca şatafatlı kelimeler kullanmayı, su gibi akıcı konuşmayı beceremedim, kim bilir bu bir Allah vergisidir belki de. Karşımdakinin duymak istediklerini de dile getiremedim çoğu zaman. Bodoslama daldım sizin anlayacağınız. Ama bak, şimdi hakkımı verin, hep çok iyi bir dinleyici olmuşumdur, çok güzel kafa sallarım mesela sizi tasdiklerken…

Akıl vermek ne haddime, naçizane tavsiyelerim olmuştur arkadaşlarıma ki bunlar genellikle kendi hayatımda yapamadığım ama teoride sahiden iş görebilecek inceliktedir. Çok bilmiş de demeyin bana, herkes kadar işte, bazı bazı…

Bundan dolayı mıdır yazmaya verdim kendimi okul sıralarından bu güne. Yazmakla o yazının başında değindiğim kendini ifade edebilmeyi başardım belki de ben. Belki de beni ben yapan beni buldum harflerin büyüsüyle. Büyük laflar etmektense, büyük cümleler kurdum kendimce. İçime attım ama çöpe atmadım böylece işte. Yüreğimden ne geçiyorsa yazdım, yazdım, yazdım…

Böyle mi tavladım kızları da sizce, ne dersiniz 🙂 Ama tüm benliğimle inanın ki, onlara yazdıklarımın hiçbiri yalana değildi. Kimisi! inanmadı, belki de hala inanmıyor ama şurdan şuraya gitmek nasip olmasın, hepsi doğruydu çünkü hepsi yüreğimden çıkmaydı…

Yazmaktı benim en büyük silahım ve öyle de devam edecek Allah’ ın izniyle. Bugüne kadar yazmamda emeği geçenlere teşekkürü bir borç bilir, bundan sonra da yazmama ilham kaynağı olacaklara da şimdiden kocaman, kucak dolusu sevgiler…

yorum
  1. Emre Çelikkol dedi ki:

    Bodoslama daldığını hepimiz biliyoruz zaten. Fatih’i kızdırıyorsun, sonra olanlar oluyor. Adamı Tünel Meydanı’nda bile kovaladık be… Şöyle damara göre şerbet vermeyi öğren bence. 🙂

Bir Cevap Yazın

