Rüyamda…

Yayınlandı: Ekim 20, 2011 / Uncategorized

Beni bilirsin, yine aynı saatte girdim yatağa. Rüyamda sen konuktun her zamanki gibi. Çok da güzeldin kırmızı elbisen içinde. Bakıyordun bana o güzel yüzünle. Ben, ben ise uçuyordum adeta seni gördüğüme.
Aniden saatin zırıltısıyla uyandım, seni emanet bıraktım geceye, doğruldum yatakta miskin miskin. Bilirsin işte kahvaltı, traş derken bir de güzel çektim elbiseyi. Beni sana getirecek arabaya bindim her sabah yaptığım gibi. Hafif uyukladım yol boyunca, ve yine sersemlemiş bir suratla açtım gözlerimi gün ışığına. Güneş parlak ve ısıtmıştı günü epeyce.
Sen göründün kapıdan, sanki uyanıkken rüyadaydım. Tokatladım suratımı,yok yok, rüyada değilimdim eminim. Farketmedin bile beni, geçtin gittin usulca, bir kuğu gibi.
İşte böyle başladı günüm. Rüyamda görüşüne kadar hoşçakal…

yorum
  1. seda ferhatoglu dedi ki:

    Kim bu guzel hatun?

Bir Cevap Yazın

