Sakın unutma diye…

Yayınlandı: Aralık 2, 2011 / Uncategorized

Korkumsun sen benim; dayanamazsam, tutamazsam kendimi,

Sakın şaşırma…

Tutkumsun sen benim; delirirsem, kaybedersem kendimi,

Sakın gülme…

Coşkumsun sen benim; bağırıp çağırırsam, haykırsam adını,

Sakın utanma…

Hüznümsün sen benim; akarsa gözyaşlarım, silemezsen elinle,

Sakın kederlenme…

Hayatımsın sen benim; bıraktım sana ömrümü, mutlu ol diye,

Sakın vazgeçme…

Hayatımın yeni sahibi,

Sakın unutma…

 

 

Bir Yanıt Bırakın

