Şimdilik

Yayınlandı: Aralık 28, 2011 / Uncategorized

Ne desem boş biliyorum sana. Çılgınlar gibi bağırsam, koşuştursam hikaye. O yüzden susmaya karar verdim, her ne kadar yüreğimin ateşi hala korsa da, susmak bazen tek seçenek kalıyor. Bir gün demiştim ya sana; ‘Sana verdiğim değer, bu dünyadaki değer ölçüsüyle ölçülemez.’ diye. İşte sen bunu göremedin, her ne kadar görüyorum desen de.

Bu yazdıklarımı bir veda olarak algılama sakın, ya da öyle algıla, orası sana kalmış ama şunu bil ki benim için sen, bu dünya yıkılsa dahi, yer yarılsa dahi, aşk denen olgu kendini inkar etse dahi, evet sen benim hayatımın anlamı olacaksın…

Dünya büyükse benim sevdam daha büyüktür. Bu hayat bana bu saatten sonra ne kadar zulüm ederse etsin, seni bana verdi ya, o zulüm bana cennettir. Bu cennet bana en büyük armağandır sunulan.

Cennetimin sultanı…

Hoşçakal…

Şimdilik…

 

Bir Cevap Yazın

