Sen gittin ya…

Yayınlandı: Ocak 2, 2012 / Uncategorized

Sen gittin ya, artık tadı yok sevmelerin,

Duygusuz tüm öpüşmeler, sevişmeler…

Sen gittin ya, tutmayacağım kayan yıldızların ardından dilek de.

Teselli etmez beni hiçbir yüz ya da sıcak bir omuz seninki kadar da.

Bana ne ki yeni yıl gelmiş, eskisinden ne gördüm ki, sen gibi.

Sahtekar kış güneşi de ısıtmaz artık beni,

Dedim ya, sende kaldı hayatın tadı,

Gittin,

Bıraktın,

Tutsak ettin senli sensizliğe.

Sen yoksan, ne var ki, hayat ne ki?

Bir Yanıt Bırakın

